Username or email *
Hasło *
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Nazwa użytkownika *
Adres email: *
Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.
Rejestracja
W koszyku nie ma żadnych produktów
Drogi Kliencie, Dziękujemy za dokonanie zakupu w sklepie Primagi Home. Naszym celem jest oferowanie towarów spełniających oczekiwania Klientów. Niemniej jednak, gdyby zakupione Towary nie spełniły oczekiwań, możesz skorzystać z prawa do reklamacji lub zwrotu zakupionych towarów w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. Możesz wypełnić formularz w wersji elektronicznej lub pobrać formularz w wersji PDF.
Wybierz co chcesz zrobić ? Chcę wypełnić Formularz ReklamacjiChcę wypełnić Formularz Zwrotów
1. AKTUALNE DANE KONTAKTOWE KLIENTA:
Imię i nazwisko
Adres (ulica, nr domu, nr mieszkania)
Kod pocztowy / Miejscowość
2. DANE REKLAMOWANEGO PRODUKTU:
Nazwa reklamowanego towaru
Kod producenta lub EAN towaru
Opis wady/uszkodzenia:
Kiedy (data) i w jakich okolicznościach stwierdzono wadę?
3. OCZEKIWANA FORMA ROZPATRZENIA REKLAMACJI:
Zaznacz odpowiednią opcję
Wymiana towaru na nowyObniżenie ceny towaruNieodpłatna naprawa towaruZwrot pieniędzy (Odstąpienie od umowy)
Towar(y) prosimy wysłać na adres: PRIMAGI HOME ul. Źródlana 33, 62-070 Lisówki z dopiskiem REKLAMACJA. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania wadliwego towaru przez PRIMAGI Home. Przetwarzamy Twoje dane zawarte w formularzu reklamacyjnym w celu realizacji procesu reklamacyjnego. Podstawą przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego przepisów o rękojmi za wady sprzedanego towaru. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności na https://www.primagi.pl/polityka-prywatnosci/
Metoda płatności
przelew bankowypoprzez system PayUza pobraniem
2. INFORMACJA O ZWRACANYM TOWARZE
Prosimy o wpisanie Nazwy zwracanego towaru, ilości oraz powód zwrotu.
Proszę wybrać powód zwrotu
1 – nie odpowiada mi jakość wykonania, materiału lub towar ma wadę, uszkodzenie;2 – towar wygląda inaczej niż na zdjęciu;3 – produkt nie jest zgodny z opisem;4 – źle dobrany rozmiar (za duży/za mały);5 – źle dobrany kolor, materiał;6 – produkt nie pasuje do wnętrza;7 – paczka doszła za późno;8 – otrzymałem nie prawidłowy towar;9 – rozmyśliłam/em się, zrezygnowałam/em z zakupu.
Zwrotu środków dokonujemy przy użyciu tego samego sposobu płatności, który użył Klient opłacając Zamówienie, W przypadku Zamówień opłaconych za pobraniem prosimy o wypełnienie:
Wyrażam zgodę na dokonanie zwrotu środków pieniężnych na poniższy rachunek bankowy:
Sposób korekty uzgodniono z odbiorcą i warunki do niej zostały spełnione. Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie Sklepu i Towar zwracam w oryginalnym opakowaniu, stanie nie uszkodzonym i nie używanym.