WIELKA WYPRZEDAŻ użyj kuponu Z8KTRGSE i skorzystaj z -50 % na zakupy powyżej 100 zł. Nie dotyczy kategorii Wyprzedaż |
FAQ
Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?
Nie ma konieczności rejestracji konta przed złożeniem zamówienia, jednakże posiadanie konta w primagi.pl pozwala Ci zaoszczędzić czas przy realizacji kolejnych zakupów.
Jak mogę anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie należy wysłać dyspozycję anulacji na adres e-mail: sklep@primagi.pl lub skontaktować się z nami pod numerem telefonu 669 250 306. O dokonanej anulacji poinformujemy się e-mailowo. W ciągu 24 godzin produkty z anulowanego zamówienie wrócą na naszą stronę.
Jak mogę zmodyfikować zamówienie ?
Aby dokonać zmian należy skontaktować się z nami poprzez e-mail sklep@primagi.pl lub pod numerem telefonu 669 250 306.
Jaki jest termin realizacji zamówienia ?
Zamówienia zazwyczaj przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 24 godzin, natomiast produkty marki PRIMAGI zazwyczaj wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych. Zamówienia, które są nadawane za pośrednictwem kuriera oraz paczkomatów InPost najczęściej doręczane są w ciągu 1-2 dni. Zamówienia nadawane za pośrednictwem Poczty Polskiej najczęściej są doręczane w ciągu 3-4 dni roboczych.
Czy istnieje możliwość wysyłki za pobraniem?
Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
Jakie są formy dostawy?
Dostawy realizowane są poprzez firmy kurierskie DPD, DHL, paczkomaty Inpost oraz Pocztę Polską.
Czy istnieje możliwość wysyłki przedmiotu za granicę?
Tak, istnieje możliwość wysyłki za granicę. Cena wysyłki przedmiotu za granicę jest każdorazowo ustalana indywidualnie.
Jak długo przesyłka oczekuje na odbiór w Paczkomacie?
Przesyłka oczekuje na odbiór w paczkomacie InPost przez 48 godzin od momentu otrzymania
powiadomienia sms o umieszczeniu jej w paczkomacie.
Jak odebrać paczkę z paczkomatu?
Gdy przesyłka zostanie umieszczona w wybranym przez Ciebie paczkomacie otrzymasz smsem powiadomienie wraz z 6 cyfrowym kodem odbioru. Następnie udaj się do paczkomatu wpisz swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką.
Co w przypadku , kiedy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier podejmie 2 próby doręczenia. Jeżeli nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem to przesyłka trafia do punktu odbioru, masz 3 dni na odbiór osobisty z punktu. Jeżeli nie odbierzesz z punktu odbioru przesyłka wraca do naszego sklepu.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostarczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy możesz również sprawdzić na stronie odpowiedniego przewoźnika.
Jakie są dostępne metody płatności ?
Do wyboru masz następujące metody płatności:
Nie ma możliwości płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia ?
Masz 3 dni na opłacenie złożonego zamówienia.
Co należy zrobić w przypadku nieudanej płatności poprzez system Payu ?
Możesz skorzystać z linku do ponowienia płatności, który znajduje się w Twoim potwierdzeniu złożonego zamówienia lub dokonaj płatności za pomocą tradycyjnego przelewu tradycyjnego na nasz rachunek bankowy:
Santander Bank Polska S.A. 53 1090 1362 0000 0001 1823 0588
PRIMAGI Malwina Balcerzak
Ul. Źródlana 33, 62-070 Lisówki
W tytule płatności należy podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia takie jak numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Dane te są niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Jak mogę dokonać zwrotu ?
Masz 30 dni od dnia otrzymania paczki na zwrócenie towaru. Zwrotu możesz dokonać:
Na jaki adres mam odesłać przesyłkę ?
Przesyłkę należy odesłać na adres:
PRIMAGI Malwina Balcerzak
Ul. Źródlana 33, 62-070 Lisówki
Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu.
W jaki sposób dokonać wymiany?
System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Jeśli wolisz poczekać z jego opłaceniem do momentu otrzymania refundacji za odsyłany produkt to składając nowe zamówienie wybierz płatności przelew bankowy. Masz 3 dni na opłacenie zamówienia. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.
W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?
Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni lub odesłany produkt nosił ślady użytkowania.
W jaki sposób mogę reklamować produkt ?
Aby złożyć reklamację odeślij do nas towar wraz z opisem wady oraz okoliczności jej powstania. Formularz reklamacji możesz pobrać lub wypełnić elektronicznie na naszej stronie https://www.primagi.pl/reklamacje-i-zwroty. Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni na podany przez Ciebie adres e-mail.
Na jaki adres mam odesłać przesyłkę ?
Przesyłkę należy odesłać na adres:
PRIMAGI Malwina Balcerzak
Ul. Źródlana 33, 62-070 Lisówki
Dlaczego pomimo żądania naprawy lub wymiany towaru sklep zwrócił mi środki?
Jeżeli zgłoszona wada nie była możliwa do usunięcia, stanowiła wadę istotną i nieusuwalną oraz nie dysponowaliśmy innym takim samym produktem wówczas z braku innych możliwości decydujemy się na zwrot środków.